loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

فايل دانلود

- عنوان شغلی: راننده آتش نشان
- تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی راننده آتش نشان مربوط به آزمون استخدامی شهرداری لرستان در سال 94
- وضعیت پاسخنمامه: ندارد
تعداد کل سوالات: 120
فایل های موجود در این بسته:
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی راننده آتش نشان در سال 94
30 سوال عمومی هوش
90 سوال دروس تخصصی (راننده آتش نشان)
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی اصل نمونه سوالات مربوط  به سال 94
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 

 

...

سوالات راننده اتش نشان

سوالات اتش نشانی رایگان

دانلود نمونه سوالات آتش نشانی با پاسخنامه

سوالات اتش نشانی pdf

 

نمونه سوالات ازمون علمی اتش نشانی

سوالات تخصصی آتش نشانی

دانلود جزوه آتش نشانی

نمونه سوالات اتش نشانی دیپلم

بازدید : 188 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (2)
بازدید : 181 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: The impact of telework on transport externalities: the case of Brussels Capital Region
عنوان فارسی مقاله: تاثیر دورکاری بر آثار جانبی حمل و نقل ،مطالعه موردی منطقه سرمایه ای بروکسل.
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
دورکاری امروزه اغلب به عنوان ابزاری برای بهبود پایداری با کاهش زیست محیطی و اقتصادی و اجتماعی معرفی می شود.در حال حاضر، دورکاری با این حال هنوز به عنوان یک اقدام گسترده در ادارات بلژیک معرفی و مورد اجرا قرار نگرفته است. هدف از این مقاله تعیین این مساله است که آیا تشویق بیشتر از دورکاری می تواند موجب پایداری مطلوب در زمینه تحرک و جابه جایی شهرندان گردد و باید توسط سیاستهای آینده پشتیبانی گردد. بر اساس داده های نظر سنجی ، ارزیابی از محیط زیست، تحرک و اجتماعی و اقتصادی اثرات دورکاری برای شرکت های واقع در بروکسل  و در منطقه سرمایه گذاری  ( BCR ) انجام می شود. از انجا که حجم ترافیک ترافیک در شبکه جاده ای در داخل و اطراف BCR به شدت متراکم است و اضافه شدن هر وسیله نقلیه در این منطقه سبب افزایش تراکم ،تغییر در محیط زیست ، آلودگی هوا، سر و صدا، تصادفات و اثرات جانبی گردد. لذا در این تحقیق از طریق ابزار پرسشنامه به دو گروه کارگران و مدیران از شش شرکت بزرگ ، که دفتر اصلی آنها در منطقه BCR قرار دارد و توزیع شد که در این شرکتها فرایند دورکاری در حال حاضر انجام می شود. برای این شرکت ها ، هزینه های خارجی از سفر به دفتر مرکزی در مقایسه با هزینه های خارجی از سفر به ادارات مرکزی  مد نظر قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان داد که در اثر دورکاری ، کارکنان این شش شرکت توانسته اند با هزینه کمتر و کارایی و اثربخشی بالاتر به امور خود بپردازند.
مقدمه:
تعداد مسافران در  شهر بروکسل که  پایتخت بلژیک است از دهه 1960 تاکنون دو برابر شده است. روزانه بالغ بر 359000 نفر مسافر از مناطق اطراف پایتخت برای کار به این منطقه مراجعه می نمایند و نیز 56000 هزار نفر از جهت معکوس از پایتخت به مناطق اطراف مسافرت کاری دارند. در کل بیش از 400000 نفر روزانه به و از بروکسل جابه جایی داشته اند. در نتیجه جاده ها در داخل و اطراف منطقه به طور فزاینده ای به خاطر این ماجرا و در ارتباط با اثرات جانبی مانند آلودگی هوا، تراکم ، سر و صدا و ایمنی جاده ها مواجه هستند که لذا لازم است تا تدابیری برای این منظور اندیشیده شود.علاوه بر این تعداد سفر بر کیفیت زندگی شهروندان و نیز کیفیت انجام کارها تاثیر خواهد گذاشت. در سالهای اخیر به دلیل رشد شتابان شهرنشینی لزوم برخورداری از سایر اقدامات جایگزین برای تسهیل کار کارکنان به وجود آمده است. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بازدید : 187 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)
  • عنوان انگلیسی مقاله: Training programmes for stress management in small businesses
    عنوان فارسی مقاله: برنامه هایی آموزشی جهت کنترل استرس در کسب و کارهای کوچک.
    دسته: مدیریت
    فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
    تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
    ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
    _______________________________________
    چکیده ترجمه:
    هدف این مقاله معرفی موارد زیر را دنبال می کند: مساله استرس که ممکن است کارکنان با آن مواجه شوند، تمایل شخصی به استرس، شیوه هایی اختصاصی برای کاهش استرس و مدل آموزشی محققان برای جلوگیری از استرس. 
    طرح/ روش شناسی/ رویکرد- این مقاله هم از رویکردهای توصیفی و هم از رویکردهای تحلیلی در تحقیق و انتشار استفاده کرده است. در رویکرد توصیفی از شیوه های متفاوتی استفاده شده است که شامل تکنیکهای گردآوری، مقایسه ای و توصیفی است، رویکرد تحلیلی شامل شیوه های قیاسی و استنتاجی می باشد. 
    یافته ها -اینگونه به نظر می رسد که توانایی افراد در کنترل کردن استرس  متفاوت است. ادراک خویشتن، منبع کنترل، نوع الگوهای رفتاری A یا B و انعطاف پذیری یا سخت بودن، تمام این موارد می تواند در کنترل کردن استرس تاثیرگذار باشد. 
    استنباط های کاربردی- برخی از سازمانها می توانند با فراهم نمودن برنامه های آموزشی مربوطه به افراد در کنترل استرس کمک کنند. 
    اصالت/ارزش- در این مقاله به مدلی آموزشی برای جلوگیری از استرس پرداخته می شود. این مدل طبق نیاز سازمانهای کوچک، متوسط و بزرگ قابل تغییر است. 
    واژگان کلیدی- استرس، کسب و کارهای کوچک، آموزشی، مدیریت بر مبنای زمان
    نوع مقاله- مقاله تحقیقاتی
    مقدمه:
    واژه " استرس " یکی از کلماتی است که امروزه بطور مداوم از آن استفاده می شود. ما در جهانی زندگی می کنیم که بسرعت در حال رشد و مستلزم سازگاری هایی همیشگی است. همانگونه که تکنولوژی در حال تغییر است، عادات اجتماعی، ارزشها، ساختارهای اجتماعی و افراد نیز تغییر می یابند. همه افراد مجبور هستند که با این تغییرات مواجه شوند، این امر تنها مختص افراد نیست بلکه سازمانها و دولتها نیز از این امر مستثنی نیستند. شتاب زندگی نیز سرعت یافته است. آنچه که دیروز چیز جدیدی بوده امروز قدیمی می شود. بسیاری از مردم از ارزش مثبت این تغییرات آگاهند در حالیکه تعداد بسیار کمی به عواقب ناگواری می اندیشند که ممکن است بدنبال این تغییرات وجود داشته باشد. تخمین زده شده که بشر هرساله بدلیل عواقب بعدی استرس 100 میلیون روز کاری را از دست می دهد. نکته مهمتر این است که 50 تا 75 درصد از بیماریهای امروزه به استرس مرتبط هستند. سازمان بهداشت و ایمنی Work )  ( The European Agency for Health and Safety at‮ ‬اینگونه‮ ‬اظهار‮ ‬کرده‮ ‬که‮ ‬استرس‮ ‬در‮ ‬سازمان‮ ‬دومین‮ ‬مشکل‮ ‬مکرر‮ ‬می‮ ‬باشد‮ ‬و‮ ‬بر‮ ‬روی‮ 28 ‬درصد‮ ‬کارکنان‮ ‬تاثیرگذار‮ ‬است‮. ‬از‮ ‬دست‮ ‬دادن‮ ‬سلامتی‮ ‬در‮ ‬نتیجه‮ ‬استرس‮ ‬داشتن‮ ‬نه‮ ‬تنها‮ ‬بزرگترین‮ ‬بلکه‮ ‬تنها‮ ‬هزینه‮ ‬شرکتها‮ ‬است‮. این‮ ‬امر‮ ‬ممکن‮ ‬است‮ ‬مشکلی‮ ‬خاص‮ ‬در‮ ‬شرکتهای‮ ‬کوچکی‮ ‬باشد‮ ‬که‮ ‬اغلب‮ ‬بیشتر‮ ‬از‮ 50 ‬کارمند‮ ‬ندارند‮ ‬و‮ ‬از‮ ‬اینرو‮ هر‮ ‬یک‮ ‬از‮ ‬آنها‮ ‬برای‮ ‬انجام‮ ‬دادن‮ ‬کار‮ ‬در‮ ‬زمان‮ ‬مناسب‮ ‬بسیار‮ ‬موردتوجه‮ ‬و‮ ‬مهم‮ ‬هستند‮. ‬اشتباهات‮ ‬و‮ ‬یا‮ ‬تصمیمات‮ ‬نادرستی‮ ‬که‮ ‬کارکنان‮ ‬ممکن‮ ‬بدلیل‮ ‬استرس‮ ‬بدان‮ ‬دچار‮ ‬می‮ ‬شوند،‮ ‬ضرروزیانی‮ ‬بیشتر‮ ‬از‮ ‬از‮ ‬دست‮ ‬دادن‮ ‬سلامتی‮ ‬آنها‮ ‬را‮ ‬در‮ ‬پی‮ ‬خواهد‮ ‬داشت‮. ‬در‮ ‬سازمانهای‮ ‬کوچک‮ ‬این‮ ‬تصمیمات‮ ‬نادرست‮ ‬کارکنان‮ ‬می‮ ‬تواند‮ ‬تاثیرات‮ ‬بسیار‮ ‬مخرب‮ ‬تری‮ ‬را‮ ‬بدنبال‮ ‬داشته‮ ‬باشد‮. ‬بنابراین،‮ ‬بایستی‮ ‬بطور‮ ‬جدی‮ ‬به‮ ‬این‮ ‬مساله‮ ‬پرداخت‮ ‬که‮ ‬چگونه‮ ‬می‮ ‬توان‮ ‬از‮ ‬ایجاد‮ ‬استرس‮ ‬در‮ ‬کارکنان‮ ‬جلوگیری‮ ‬کرد‮. 

     

    جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بازدید : 148 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)
بازدید : 177 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل:  تأثیر منگنزبرمنحنی های سرد شدن ،ریزساختار و خواص مکانیکی چدن خاکستری
دسته: متالورژی - مهندسی مواد
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 60
فهرست مطالب: جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در حال حاضر، در تمام كارخانه ها، براي ورقه اي نمودن گرافيتهاي چدن خاكستري از منگنز، استفاده مي گردد. در ضمن عناصر جزئي مانند سريم و عناصر خاكي نادر موجود در آلياژ فروسيليكو منگنز Fe-Si-Mn براي خنثي كردن عناصر جزيي مضرو راندمال بهتر در عمل جوانه زايي، اهميت زيادي دارند.
روش افزودن منگنز به روشهاي مختلف اعم از ساده و پيچيده مي باشد. در انتخاب يكي از روشها براي يك كارگاه معين بايد فاكتور هاي زيادي مورد نظر قرار گيرد و در بين آنها مهمترين فاكتورها با تعيين اولويتها مشخص گردد. فاكتورهاي اصلي به قرار زير مي باشند:
1.روش انتخاب شده نبايد با ايجاد نور و دود همراه باشد.
2.قيمت تمام شده چدن توليدي بايد حداقل باشد.
3.روش نبايد احتياج به سرمايه گذاري زياد در تجهيزات داشته باشد.
4.كيفيت چدن توليدي بايد مطلوب باشد.
5.روش بايد توانايي ريختن قطعات با وزن هاي مختلف را دارا باشد.
براي توليد چدن خاكستري مرغوب بايد كنترل دقيق به عمل آيد تا مقدار منگنز باقيمانده كم يا زياد نباشد. از آنجائيكه دما و تركيب شيمياي براي بازيابي منگنز موثر ميباشند، فرآيند و مواد مناسب ورقه اي سازي مطلوب، بزرگترين عوامل بالقوه براي تغييرات منگنز باقيمانده مي باشندو
روش کار و تحقیق 
مذاب چدن با استفاده از 50درصد برگشتي چدن و 50 درصد قراضه فولاد با ترکيب مندرج در جدول (1) در يک کوره القايي 25 کيلوگرمي و با فرکانس سه کيلو هرتز تهيه شد. سپس با افزودن درصدهاي مختلف کک نفتي با خلوص 60درصد، فروسيليسيم 75درصد و فرو منگنز 75درصد چدن‌هايي با کربن معادل يکسان (تقريباً 8/3درصد) و حاوي درصدهاي مختلف منگنز (445/0، 661/0، 760/0، 092/1 درصد) تهيه و در تمامي موارد از 3/0 درصد فروسيليسيم به عنوان جوانه‌‌زا در پاتيل استفاده شد و ريخته‌گري نمونه‌ها در دماي بارريزي 1350 درجه سانتيگراد صورت گرفت. ترکيب شيميايي کليه نمونه‌ها در جدول (2) نشان داده شده است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بازدید : 63 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)
 آزمون های موجود در داخل این بسته:
آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۴ و آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در خرداد ۹۴ و اسفند ۹۴ و آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۹۳ و  آزمون استخدامی ثبت اسناد در سال ۹۳ و آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در سال ۹۳ و  سال ۹۴
 مواد امتحانی موجود در داخل این بسته:
زبان و ادبیات فارسی و معارف اسلامی و زبان انگلیسی و ریاضی و آمار و هوش و استعداد تحصیلی و کامپیوتر (مهارت های هفتگانه) و اطلاعات عمومی و سیاسی و تاریخی
 بخشی از محصول:
جهت کسب اطمینان و مطالعه بخش کوچکی از این محصول اینجا کلیک نمایید 
 خصوصیات این اثر:
1 در این اثر ما اصل سوالات استخدامی آزمونهای استخدامی را گردآوری کرده ایم و تمامی نمونه سوالات موجود در آن عین و اصل نمونه سوالات آزمون های استخدامی می باشند.
2 پاسخ تمامی سوالات موجود در این فایل به صورت تشریحی و توضیحی می باشد، به صورتی که شما با مطالعه آنها از چرایی انتخاب پاسخ صحیح مطلع شوید و این مورد کمک بسیار زیادی در افزایش مهارت و اطلاعات شما خواهد نمود.
3 در انتخاب آزمونهای سازمانی موجود در این بسته به گونه ای عمل شده است که تمامی آزمونهای استخدامی موجود در این بسته مربوط به آزمونهای استخدام سازمانهایی باشند که مجری برگزاری آنها "سازمان سنجش" بوده است.
4 با اطمینان بخوانید و اما بدانید که ساخته دست هیچ بشری خالی از اشکال ولو در حد ناچیز نخواهد بود. همواره نیازمند انتقادات و پیشنهادات سازنده شما بوده و هستیم. لطفاً با ما در ارتباط باشید.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بازدید : 171 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Analysis of employment protection laws and unemployment benefits
عنوان فارسی مقاله: تحلیل های مربوط به قوانین حمایت از اشتغال و مزایای بیکاری
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله مدل تجربی را نشان می دهد که به تحلیل رابطه بین قانون حمایت از اشتغال و مزایای بیمه بیکاری ارائه می دهد. ما تاکیدی بر روی به فرایند سانسور و مسئله ارزیابی اختیاری داشته و روش ها متنوعی را که این دو مشکل را همزمان حل می کند، می گردد مطرح می کنیم.
مقدمه
قانون حمایت از اشتغال (EPL) و سیستم های بیمه بیکاری (UI) به عنوان دو نهاد اصلی بوده  که توسط کشورهای سرتاسر جهان برای حمایت از کارگران کارگران را در برابر ریسک بازار کاربکار گرفته می شود. از آنجایی که قانون EPL (قانون حمایت از اشتغال)  ریسک از دست دادن ناخواسته شغل را با هزینه دار کردن آن برای شرکت ها به دلیل اخراج کارگران کمتر می کند، و مزایای بیکاری (UB) از کارگران در برابر ریسک درآمد که به همراه اخراج آن ها به وجود می آید، محافظت می کند. این موارد ها در ارتباط با اتحادیه های کارگری، اغلب به دلیل ایجاد انعطاف ناپذیری در بازار کار، منچر به نرخ بالای بیکاری می گردند. چندین بررسی تجربی و بین کشورها انجام شده تا به ارزیابی تاثیر واقعی موسسات بازار کار بر روی متغیرهای اقتصاد کلان، بپردازند. در حالی که بیشتر این مطالعات به ارزیابی تاثیر هرموسسه بازار کار با توجه به متغیرها بالا، به طور جداگانه می پردازند، بررسی های نسبتا کمتری تمرکزشان را بر روی مطالعه روابط بین نهادهای بازار کار – یعنی ELP و UB-  قرار می دهند. از لحاظ نظری، ELP و UB احتمالا به دلیل ماهیت " امنیت در برابر ریسک"  قابل جایگزین می باشند. شدت بالاتر در یک سنجش می تواند جایگزین فقدان سنجش های دیگر شده، که سطح هر موسسه را تحت تاثیر قرار می دهد، که در نهایت تاثیری بر روی نتایج این نهادها بر روی متغیرهای اقتصاد کلان دارد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
ادامه مطلب
بازدید : 132 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: How Car Suspensions Work
عنوان فارسی مقاله: سیستم های تعلیق خودرو چگونه کار می کنند؟
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هنگامی که مردم در مورد کارایی اتومبیل فکر می کنند، معمولاً کلماتی نظیر: اسب بخار، گشتاور و شتاب صفر تا صد به ذهن شان خطور می کند. ولی اگر راننده نتواند خودرو را کنترل کند، همه قدرتی که توسط موتور ایجاد می گردد، بدون استفاده است. به همین دلیل، مهندسین خودرو تقریباً از هنگامی که به فناوری موتورهای احتراق داخلی چهار زمانه دست پیدا کردند، توجهشان به سیستم تعلیق معطوف گردید.
 کار تعلیق خودرو، در به حداکثر رسانیدن اصطکاک بین لاستیک و سطح جاده، برای فراهم آوردن هدایت پایدار، دست فرمان خوب و اطمینان از اینکه سرنشینان در راحتی به سر می برند، خلاصه می شود. در این مقاله ما به کاوش چگونگی کارکرد سیستم تعلیق می پردازیم، و اینکه در طول سال ها چگونه متحول شده، و اینکه طراحی سیستم های تعلیق در آینده به کدام جهت سوق پیدا می کند.
اگر جاده ها کاملاً صاف بودند و بدون هیچ دست اندازی، ما نیازی به سیستم تعلیق نداشتیم. ولی جاده ها از صاف بودن فاصله زیادی دارند. حتی جاده هایی هم که به تازگی آسفالت شده اند، دارای ناصافی هایی جزئی هستند که می توانند بر چرخ های خودرو تاثیر بگذارند. این ناصافی ها  بر چرخ ها نیرو وارد می کنند و طبق قوانین حرکت نیوتن، همه نیروها جهت و اندازه دارند. یک دست انداز باعث می شود تا چرخ به صورت عمودی بر سطح جاده بالا و پایین برود. البته نیرو به بزرگی و کوچکی دست انداز بستگی دارد. در عین حال، چرخ خودرو هنگامی که از نا هم سطحی عبور می کند، یک شتاب عمودی را نیز به دست می آورد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بازدید : 161 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: :Hybrid PositionForce Control of Two Cooperative Flexible Manipulators Working in 3D Space
عنوان فارسی مقاله: کنترل موقعیت یا نیروی پیوندی دو بازوی مکانیکی انعطاف پذیر که در فضای سه بعدی کار می کنند
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله، در مورد طرح کنترل هماهنگ دو بازوی مکانیکی انعطاف پذیری که شی سختی را در فضای سه بعدی جابه جا می کنند، بحث می کنیم. ما طرح کنترلی را پیشنهاد می کنیم که متشکل از کنترل موقعیت/ نیروی پیوندی و کنترل توقف ارتعاش می باشد. کنترل موقعیت/ نیروی پیوندی از طریق این نکته بسط می یابد که برای دو بازوی مکانیکی سخت هماهنگ، کنترل توقف ارتعاش براساس داینامیک های هر دو بازوی مکانیکی انعطاف پذیر و شی به کار گرفته می شود. برای شرح اصالت طرح کنترل پیشنهاد شده، نتابج تجربی را ارائه می نماییم.
مقدمه
توسعه های اخیر در تکنولوژی فضایی، قوانین کنترل کارایی را برای ابزارهای کنترل کننده ی فضا تقاضا می کنند. بازوی مکانیکی فضا باید وزن خیلی سبک داشته باشد طوریکه راکت یا شاتل بتواند آن را حمل کند. ولی اتصالات دراز و سبک وزن، استواری کافی ندارند. این کمبود استواری منجر به ارتعاشات اتصالات می شود.
بررسی های زیادی در زمینه ی ابزارهای کنترل کننده ی انعطاف پذیر تک بازویی صورت گرفته اند. ولی عملیاتی مانند حمل و نقل شی دراز و سنگین و مونتاژ قطعات به صورت کاراتر توسط چندین بازو انجام می گیرند. بااین حال، طرح های کنترل هماهنگ کارا برای چنین عملیات پیشرفته در فضای سه بعدی تنها برای ابزارهای کنترل کننده ی سخت (جامد) مورد بررسی قرار گرفته اند. اخیرا، برخی از تحقیقات در زمینه ی طرح های کنترل هماهنگ ابزارهای کنترل کننده ی انعطاف پذیر دو وجهی گزارش شده اند. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بازدید : 119 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Long-term debt maturity and financing constraints of SMEs during the Global Financial Crisis
عنوان فارسی مقاله: سر رسید بدهیهای بلندمدت ومحدودیت های تامین مالی شرکتهای متوسط درطول بحران مالی جهانی
دسته: اقتصاد - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ما با استفاده ازبحران مالی اخیر به بررسی محدودیتهای تامین منابع مالی شرکتهای متوسط(SMEها) دربلژیک پرداختیم . فرض ما بر این است که تابه حال شرکتهای متوسط بابخش بزرگی از سر رسیدبدهیهای بلندمدت درآغازبحران برای تمدید وام به علت شوک منفی اعتباری که از خود نشان دادند با مشکل مواجه شده اند ،واز اینرو کمترمیتواننند سرمایه گذاری نماید .ما تنوع قابل توجهی درساختارسررسید بدهیهای بلندمدت پیدا نمودیم . شرکتهایی که درآغازبحران دارای بخش بیشتری ازسر رسیدهای بدهیهای بلندمدت بوده اند،درسال آینده افت قابل توجه بیشتری را درسرمایه گذاری سال 2009 تجربه نموده اند . این اثرتوسط شرکتهای سابق که به احتمال زیاد از لحاظ توان مالی محدودیت دارند .مطابق با تاثیرسببی شوک اعتباری ایجاد شده برای سرمایه گذاریهای شرکتهای بزرگ،ما هیچ تاثیری در دوره های '' بی اثر "که بدون ایجاد شوک اعتباری منفی بود نیز ندیدیم  .
لغات کلیدی : شرکتهای خصوصی متوسط. محدودیتهای تامین مالی.سر رسیدبدهیهای بلندمدت .
بحرانمالی جهانی. بلژیک
مقدمه : 
درجهانن ظری بابازارهای سرمایه کامل،یک شرکت همیشه قادرخواهد بودتا بودجه های لازم را با قیمتی عادلانه بهدست آورد (مودیلیانیومیلر، 1958).بااینحال،دنیای واقعی ''ناقص'' میباشد وبرخی ازاین نقصها عبارتند ازانتخاب نامناسب،خطرات اخلاقی ،ودرگیریهای نمایندگی، که ممکن است دسترسی به تأمین مالی خارجی را محدود نماید (به عنوان مثال،هولم استورموتیرول1997؛جافیوراسل 1976؛جنسنو مک لین 1976؛مایرزو ماجلوف1984؛استیگلیتزوویس 1981).در نتیجه ،تصمیم گیریهای سرمایه گذاری شرکتها ممکن است با دردسترس بودن سرمایه گذاری خارجی محدود شود.احتمال بیشتری دارد تا خصوصا شرکتهای فعال متوسطنسبت به شرکتهای بزرگ ذکر شده تحت تاثیر محدودیتهای تامین منابع مالی قرار بگیرند،چرا که انتخاب نامناسب،خطرات اخلاقی ومشکلات سهمیه بندی اعتباری تمایل به برجسته تربودن را برای شرکتهای متوسط خصوصی نسبت به شرکتهای بزرگ ذکرشده بیشتر میکند  (مثل،بک وهمکاران 2008؛استیگلیتزووایس 1981،برگروعادل1998؛هیتینووانانن2006).

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بازدید : 156 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Option pricing under the Merton model of the short rate
عنوان فارسی مقاله: انتخاب قیمت گذاری تحت مدل نرخ کوتاه مدت مرتون
دسته: ریاضیات - اقتصاد - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مطالعه اخیر در مورد قیمت گذاری به صورت کلی خطر مربوط به نرخ آزاد و یا کوتاه مدت را در طول دوره انتخاب ثابت فرض کرده است. در این مطالعه ما ماهیت اتفاقی و تصادفی مربوط به نرخ کوتاه مدت مدل ارزش گذاری انتخاب شده را ایجاد کردیم و فرمول های خاصی را برای ارزش اسمی اروپایی به دست آوردیم و گزینه هایی را نیز برای سرمایه یا موجودی ذخیره در زمانی که نرخ با استفاده مدل Merton کاهش می یابد را قرار دادیم. با استفاده از این مدل انتخابی به عنوان یک بنچ مارک یا نقطه مرجع، آنالیزهای عددی ما به طور کلی مدل را بیش از ارزش اسمی به وسیله پول، با ارزش گذاری متوسط پلی و ارزش گذاری کم پولی نشان داد. آنالیزهای ما به صورت مستقیم قابل گسترش و بسط دادن به ارزش اسمی های آمریکایی برای سهام پرداختی تقسیم نشده و برای ارائه دادن اروپایی به وسیله خاصیت تعادل قرار دادن نام می باشد. 
کلمات کلیدی: انتخاب قیمت گذاری، مدل نرخ کوتاه مدت مرتون، مدل انتخابی Black-Scholes، ارزش گذاری متمایل
1-مقدمه
از آن جایی که Black و Scholes یک شکاف مهم را به وسیله به دست آوردن یک فرمول دقیق قیمت گذاری معاملات بدون سود را برای انتخاب های اروپایی ایجاد کردند. بیشتر آکادمیک ها بر روی گزینه قیمت گذاری کار کرده اند و  فرمول دیگری را برای فرمول قیمت گذاری اصلی Black –Scholes (BS) را مطرح کردند. در بین این آکادمیک ها می توان به Cox و Ross، Merton، Roll، Cox و همکاران، Geske، Lee و همکاران، Whaley، Jarrow و Rudd، Rubinstein، Hull و White، HJohnson و Shanno، Johnson و Stulz، Scott، Wiggins، Duan، و Hoston و Nandi اشاره کرد که هر یک فرضیات مختلفی را درباره فاکتورهای مختلفی که برای انتخاب کردن یک قیمت اثر می گذارند را ایجاد کرده اند. به هر حال همه مطالعات انتخاب قیمت گذاری در بالا فرض کرده اند که خطر مربوط به نرخ آزاد و یا کوتاه مدت در طول دوران انتخاب ثابت می باشد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بازدید : 110 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Analysis the effect of data mining techniques on database
عنوان فارسی مقاله: تحلیل تاثیر تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده ها
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در جامعه ی اطلاعاتی امروز شاهد روند رو به رشد شرکت های الکترونیکی و ذخیره سازی اطلاعات آنها در پایگاه های داده ای بزرگ هستیم. استخراج داده سبب دانش افروزی میشود. استخراج اطلاعات میتواند مفاد بارزشی از پایگاه داده ها آشکار کند که به دانش افروزی و بهبود تجارت هوشمند کمک میکند. در این مقاله به این موضوغات می پردازیم که تکنیک های استخراج داده ای چه تاثیری بر سیستم های پایگاه داده ای دارند، چگونه میتوان با استفاده از آنها به اطلاعات مورد نظر دست یافت، به چه ابزارهایی برای استفاده از آنها نیاز است، طرفداران و منتقدان اصلی آنها چه کسانی هستند. با تمامی این تفاسیر برآنیم تا نشان دهیم چگونه میتوان تکنولوژی استخراج داده ای را در تکنیک های آن گنجاند.
1-مقدمه:
در سال های اخیر استخراج داده به تکنیک بسیار معروفی برای استخراج اطلاعات از پایگاه داده در حوزه های مختلف مبدل شده است که به عوامل گوناگونی من جمله قابلیت دسترسی کاربران به آن و نتایج نشان دهنده آن بستگی دارد. استخراج داده به معنای جستجوی اطلاعات بارزش در حخم وسیع داده ها میباشد.با افزایش دسترسی به پایگاه های داده ای با ساختارهای مشخص، نیاز به تکنیک های استخراج داده که برای این ساختارها طراحی شده اند نیز بیشتر میشود. به جهت کیفیت بهتر نرم افزار، مهندسان نرم افزار الگوریتم های بسیار ی را برای وظایف مهندسی نرم افزارهای مختلف بکار میبرند. دستیابی سریع تر و بهتر به پایگاه داده ها، تحلیل و درک نتایج و همچنین ذخیره سازی داده ها که از حیطه ی توانایی افراد خارج است، دانشمندان و محققان را ترغیب نموده است تا در کشف و ابداع فیلدهای خاش اکتساب دانش در پایگاه های داده ای حرکتی صعودی و روزافزون داشته باشند. حجم اطلاعاتی بالا و عدم توانایی برای درک و فهم فرآیندهایی که سبب ایجاد آنها شده اند باعث استفاده از تکنیک های استخراج داده ای میشود که به این طریق میتوان الگوهای ساختاری گوناگون با مطالب مفید را از پایگاه داده ای استخراج نمود. پایگاه های داده ای بسیار بزرگ هستند و استخراج داده از آنها برای مجموعه های بزرگ بسیار مهم و در عین حال جالب توجه میباشد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بازدید : 207 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: منبع تغذیه بدون وقفه (UPS)
دسته: برق - تکنولوژی الکترونیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 63
جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
UPS   سيستمي است كه در مسير برق ورودي دستگاههاي الكتريكي قرار گرفته و كيفيت برق ورودي را افزايش مي دهد و در زمان قطع برق شبكه ، يك مسير تغذيه جانشين براي بار مصرفي ايجاد مي كند به طوري كه تغذيه دستگاههاي مذكور تحت هر شرايطي عاري از نويز نوسان و وقفه باشد . هر اندازه كه يك UPS مقادير بيشتري از اختلالات موجود در برق شهر را تصحيح يا حذف نمايد و شكل موج ولتاژ خروجي آن در هر شرايطي به شكل موج سينوسي بدون امواج و با دامنه ثابت نزديكتر باشد از كيفيت بالاتري برخوردار است. همچنین سيستمهاي منابع تغذيه بدون وقفه يك توان بدون وقفه و با كيفيت بالا را براي بارهاي حساس ايجاد مي‌كنند. اين سيستمها در واقع بارهاي حساس را نسبت به اضافه ولتاژ، كاهش ولتاژ و ديگر شرايط نامطلوب مربوط به خط توان محافظت مي‌كنند. 
در هر UPS دو مسير تغذيه براي  بار وجود دارد يكي از طريق حذف ضربه هاي ولتاژ و فيلتراسيون برق ورودي از شبكه و ديگري از مسير شارژر باتري كه در هنگام قطع برق شهر به عنوان Back-up  سيستم پشتيباني بار مصرفي را به عهده دارد. يكي از اين دو مسير به عنوان مسير اصلي در هنگام كار نرمال سيستم بار را تغذيه مي كند و در هنگام بروز خطا در مسير اصلي مسير ديگر به عنوان جانشين وارد مدار مي شود. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بازدید : 86 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)
بازدید : 95 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)
بازدید : 176 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)

دانلود رمان-رمان جدید

500x500_1462880299552930

دانلود رمان،رمان دانلود۹۵،دانلود رمان عاشقانه،دانلود رمان غمگین،دانلود رمان طولانی،دانلود رمان اندروید،دانلود رمان   با سلام خدمت  دوستان عزیز   لیستی از رمان های موجود در سایت را به صورت گلچین قرار داده یم امیدوارم  مورد سلیقه  شما باشند 🙂  وبه زودی انشالله هر روز به تعداد انها   اضافه خواهیم کرد  با  بودن شما در کنار ما    دانلود رمان خالکوبی …

توضیحات بیشتر »
بازدید : 166 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Optimized Design Considering the Mass Influence of an Axial Flux Permanent-Magnet Synchronous Generator With Concentrated Pole Windings
عنوان فارسی مقاله: طراحی بهینه با در نظر گرفتن تاثیر وزن بر ژنراتور آهنربا-ثابت همزمان با شار محوری  و سیم پیچی متمرکز قطب. 
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله بهینه سازی بهره وری یک ژنراتور همزمان با شار مغناطیسی ثابت و با سیم پیچهای متمرکز قطب با مشخصات 3.6kw/2000rpm و برای کاربردهای گرمایی و کاربردهای حوزه ی قدرت بررسی شده است. از آنجا که بهره وری سیستم دارای اهمیت می باشد لذا معیارهای خاصی به منظور کاهش تلفات در ماشین در نظر گرفته شده است. یک مطالعه نیز با استفاده از روش تحلیلی و روش المان محدود برای بررسی تاثیر مجموعه ی محدودی از پارامترهای هندسی بر روی بهره وری این نوع ماشینها انجام پذیرفته است.  در مدل تحلیلی همانند مدل المان محدود، هندسه سه بعدی ذاتی شار محوری ماشین، بوسیله ی مدلهای چندگانه ی دو بعدی در شعاع های پیرامونی مختلف آن تخمین زده شده است. پس از آن، تاثیر وزن بر روی مقادیر بهینه  پارامترهای هندسی و همچنین بر روی بهره وری، مد نظر قرار داده شده است و مشخص گردید که وزن می-تواند به میزان زیادی کاهش  داده شود در حالی که تاثیر این کاهش  وزن در کاهش بهره وری بسیار محدود خواهد بود. در نهایت نتیجه ی هر دو روش با اندازه گیری هایی بر روی یک الگو با یکدیگر مقایسه شده اند تا صحت آنها تخمین زده شود. 
واژگان شاخص- ماشین شار محوری، بهره وری، روش المان محدود، بهینه سازی، ژنراتور آهنربا-ثابت، انرژی تجدید پذیر
I.مقدمه:
با توجه به گشتاور خروجی بالای ماشین همزمان مغناطیس ثابت با شار محوری که در سرعت پایین محقق می شود(AFPMSM)،  لذا این ماشین برای کاربردهای موتورهای چرخشی[1] و کاربردهای راه اندازی مستقیم انرژی بادی[2] بسیار مناسب می باشد. AFPMSM ها دارای توپولوژی های متفاوتی می باشند که هر یک از آنها فواید و نقاط ضعف خاص خود را دارند. AFPMSM بحث شده در این مقاله یک نوع ماشین دو روتوری و تک استاتوری است که سیم پیچهای قطب متمرکز شده دارد[3] (شکل 1). سیم پیچهای متمرکز شده قطب ها نسبت به سیم پیچهای پراکنده ی قطب دارای ارجحیت می باشند چرا که ساخت آنها ساده تر بوده و سیم پیچهای آنها کوتاه می باشند. سیم پیچهای کوتاه امکان می دهند که تلفات توان در سیم پیچهای مسی کاهش یابد.  

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بازدید : 100 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Introduction to Network Security
عنوان فارسی مقاله: مقدمه ای بر امنیت شبکه.
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چکیده :
 امنیت شبکه یک موضوع پیچیده است که از نظر تاریخی فقط توسط افراد با تجربه و آنهایی که آموزش کافی دیده اند مورد توجه قرار می گیرد. با اینحال، همچنان که افراد بیشتری به شبکه متصل میشوند، تعداد افرادی که بایستی اصول امنیت را در دنیای شبکه شده بدانند، نیز افزایش می یابد. این مقاله بر اساس کاربری کامپیوتر و مدیریت سیستمهای اطلاعاتی که در خاطرم بوده است نوشته شده است و مفاهیم مورد نیاز برای آشنا شدن با بازار و خطرات و نحوه مواجه شدن با آنها را توضیح می دهد. 
مدیریت ریسک: بازی امنیتی 
این بسیار مهم است  که دانسته شود که در بحث امنیت، یک فرد به آسانی نمی تواند بگوید که " بهترین فایروال کدام است؟" 
در این رابطه دو مطلب وجود دارد : امنیت مطلق و دسترسی مطلق.
بهترین راه برای بدست آوردن یک امنیت مطلق برای ماشین این است که آنرا از شبکه  و برق جدا کرده آنرا درون یک جای امن قرار داده و آنرا به کف اقیانوس بفرستیم. متاسفانه، در این حالت از ماشین نمی توان استفاده کرد. یک ماشین با دسترسی مطلق برای استفاده بسیار راحت است : این ماشین به آسانی در جایی قرار می گیرد، و بدون هیچ پرسشی، تاییدی، کدرمزی یا هر مکانیسم دیگری، می توانید هر چه را که می خواهید از او بخواهید. متاسفانه، این حالت امکان پذیر نیست یا اینکه اینترنت یک همسایه بد است و در صورتی که یک آدم احمق و کله خراب به کامپیوتر فرمان کاری همانند خراب کردن خوش را بدهد،مدت طولانی این سیستم پایدار نمی ماند.
این وضعیت با زندگی روزمره ما فرقی ندارد. ما مرتباً تصمیماتی را در مورد اینکه چه ریسکی را قبول کنیم، اتخاذ می کنیم . وقتی که ما درون خودرو نشسته و به محل کار می رویم، برخی مخاطرات وجود دارند که می توانند اتفاق بیفتند، این احتمال وجود دارد برخی چیزها به طور کامل از کنترل خارج شده و باعث شود که ما در بخشی از تصادفی که در بزرگراه اتفاق افتاده قرار بگیریم. زمانیکه ما وارد یک هواپیما می شویم مقداری خطر را به قیمت آسایش و راحتی، پذیرفته ایم . با اینحال برخی از مردم یک تصویر خیالی از یک ریسک قابل قبول دارند و در بیشتر موارد آنرا نمی پذیرند. اگر من در طبقه بالا باشم و بخواهم سرکار بروم خودم را از پنجره پرت نمی کنم . بله، اینکار بسیار راحت است اما خطر آسیب دیدگی بخاطر این راحتی وجود دارد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بازدید : 164 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)

گلشیفته فراهانی این بار طعمه جیم جارموش شد

گلشیفته فراهانی این بار طعمه جیم جارموش شد +تصاویر

 

گلشیفته فراهانی پس از اینکه برای به دست آوردن شهرت و خانه ای رویایی در هالیوود کشور را ترک کرد، مدت ها در حسرت ستاره شدن در سرزمین کابوی ها بود، اما پس از رنگ باختن آنچه که در ذهنش داشت حاضر شد جامه ی پاره عیاشی را بر تن کند، بازی در نقش های دست چندم کارگردان های نه چندان مطرح و حاضر شدن در صحنه هایی خارج از عرف و فرهنگ ایرانی، گم شدن هنر در ابتذال فرجام آرزوهای گلشیفته بود.

حالا که پرده از آنچه در پشت صحنه سینمای هالیوود می گذرد افتاده و بسیاری از هنرپیشگان از دخالت سیاست در آنچه که هنر نامیده می شود می گویند، این موضوع هم مشخص شده که چرا گلشیفته ها دست مایه این صنعت قرار می گیرند، گلشیفته فراهانی را فراخواندن و گفتند بازی کن، در نقش هایی که خط قرمزی است برای آنچه که عرف و فرهنگ می خوانیم، تا به خیال واهی خود فکر مبتذل خود را در فرهنگ غنی این سرزمین تزریق کنند.

این بار جشنواره کن، گلشیفته فراهانی همگام با جیم جارموش برای رسوایی تازه، ایفای نقش در طعمه ای جدید از صنعت هالیوود، که برای القای افکار هرز از هیچ ابزاری نمی گذرد.

گلشیفته فراهانی این بار طعمه جیم جارموش شد +تصاویر

 

گلشیفته فراهانی این بار طعمه جیم جارموش شد +تصاویر

گلشیفته فراهانی این بار طعمه جیم جارموش شد +تصاویر

گلشیفته فراهانی این بار طعمه جیم جارموش شد +تصاویر

گلشیفته فراهانی این بار طعمه جیم جارموش شد +تصاویر

بازدید : 49 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)

کل محصولات فروشگاه

 

نام کالاقیمت (تومان)خرید
قاعده احسان در حقوق اسلامی بعنوان یکی از مسقطات ضمان قهری 4,800 دانلود
پرسشنامه استاندارد هوش معنوی (بدیع و همکاران، 1389) 3,000 دانلود
پرسشنامه استاندارد مدیریت تعارض (استیفن رابینز، 1991) 3,000 دانلود
پرسشنامه استاندارد سنجش بخشودگی بین فردی 3,000 دانلود
پرسشنامه استاندارد رضامندی زناشویی اسلامی 3,000 دانلود
پرسشنامه استاندارد تجارب مثبت و منفی SPANE 2,900 دانلود
پرسشنامه آمادگی به اعتیاد اهواز (زرگر و همکاران) 3,000 دانلود
پرسشنامه همدم طلبی - دوری گزینی 3,000 دانلود
پرسشنامه نگرانی و بلا تکلیفی 2,900 دانلود
پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان (گارنفسکی و همکاران، 2001) 3,000 دانلود
پرسشنامه منبع استرس شغل 3,000 دانلود
پرسشنامه قدرت تخیل 2,900 دانلود
پرسشنامه استاندارد خود پنداره (کارل راجرز) 3,000 دانلود
پرسشنامه خود بیمار انگاری (ایوانز، 1980) 3,000 دانلود
پرسشنامه خرسندی زناشویی 3,000 دانلود
پرسشنامه جو توانمند سازی اسکات و ژافه 3,000 دانلود
پرسشنامه توانمند سازی روانشناختی اسپریتزر و میشرا 3,000 دانلود
پرسشنامه تمایل به خودکشی در افراد سیگاری 3,000 دانلود
پرسشنامه تعارضات زناشویی MCQ 3,000 دانلود
پرسشنامه تجارب جنسی آریزونا(ASEX) - فرم زنان 2,900 دانلود
پرسشنامه پرخاشگری باس و پری ، 1992 2,900 دانلود
پرسشنامه پذیرش و عمل ، نسخه دوم 2,900 دانلود
پرسشنامه افکار خودکار منفی 2,900 دانلود
پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان 3,000 دانلود
پرسشنامه احقاق جنسی هالبرت 3,000 دانلود
آرایش عروس،ماشین،کارت،لباس عروس 2,000 دانلود
تنش غرقابی 12,000 دانلود
آب مجازی 10,000 دانلود
حمام گنجعلی خان 10,000 دانلود
دین مسیحیت 1,000 دانلود
دانلود برنامه اندروید آموزش طراحی ناخن،لاک زدن،تزئین ناخن 2,000 دانلود
پرسشنامه استرین حرارتی 7,000 دانلود
تحقیق زندگی نیما یوشیج 500 دانلود
پروژه فناوری نانو در الكترونیك 12,000 دانلود
رابطه زاویه Qوبار اعمالی بر اندام تحتانی در لحظه تماس پاشنه درراه رفتن به جلو وعقب در مردان مبتلا به ارتروز زانو 25,000 دانلود
مطالعه فنی و اقتصادی مالی و امکان سنجی طراحی ایجاد کارخانۀ تولید ست کمربند ایمنی 12,000 دانلود
تاثیررگولین زیرجلدی حاوی هورمون ملاتونین درافزایش بازده تولید مثلی میش های فشندی در شرایط مرت 13,000 دانلود
تحقیق روند اتصال بین دوماده سرامیكی و اتصال بین یك ماده سرامیكی با فلز 15,000 دانلود
بررسی و بهبود طرح استقرار تجهیزات و ماشین آلات در کارخانه الیاف صنعتی 10,000 دانلود
صنایع لفظی و معنوی بدیع در پنج قصیده از دیوان ناصرخسرو قبادیانی 7,800 دانلود
تحقیق زندگی در بریتانیا 10,000 دانلود
طرح توجیهی بسته بندی عسل به ظرفیت ۲۴۰ تن در سال 4,000 دانلود
فرآوری و بسته‌بنـدی ماهی با ظرفیت بسته بندی 1800 تن گوشت ماهی فرآوری شده در سال 4,000 دانلود
طرح توجیهی فرآوری و بسته بندی آجیل و خشکبار 3,950 دانلود
طرح توجیهی تولید بستنی چوبی 5,800 دانلود
طرح توجیهی احداث باشگاه ورزشی 3,900 دانلود
طرح توجیهی پرورش بره پرواری به ظرفیت 1000 راس در هر دوره 6,700 دانلود
طرح توجیهی پرورش بره پرواری به ظرفیت 750 راس در هر دوره 6,000 دانلود
طرح توجیهی باغداری و پرورش میوه جات 4,000 دانلود
طرح توجیهی احداث باغ زیتون ۳۰۰ هکتار 3,850 دانلود
بازدید : 220 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)

کل محصولات فروشگاه

 

نام کالاقیمت (تومان)خرید
تحقیق یوگا : همه چیز در مورد یوگا 5,500 دانلود
دیپلماسی و رفتار سیاسی در اسلام 1,000 دانلود
خلاصه دروس اصول حسابداری ۲ 500 دانلود
خلاصه دروس بازرگانی بین الملل 500 دانلود
خلاصه دروس بازاریابی و مدیریت بازار 500 دانلود
خلاصه دروس اصول حسابداری ۱ 500 دانلود
پاورپوینت ماساژ نوزادان 500 دانلود
پاورپوینت کتاب دانش خانواده و جمعیت 500 دانلود
پاورپوینت کارگاه کشت بافت گیاهان 1,000 دانلود
پاورپوینت زیست شناسی جانوری 1,000 دانلود
پاورپوینت دهانشویه های طبیعی 1,000 دانلود
پاورپوینت تجارت الکترونیک 1,000 دانلود
پاورپوینت کرم خوشه انگور 1,000 دانلود
پاورپوینت اکسیژن درمانی 1,000 دانلود
پاورپوینت آسیب های روانی و اجتماعی فضای مجازی 500 دانلود
پاورپوینت آب و مایعات بدن 1,000 دانلود
پاورپوینت ” دیدگاه های عشق” 500 دانلود
پاورپوینت “هرم غذایی” 500 دانلود
پاورپوینت “مراقبت قبل از بارداری” 1,000 دانلود
پاورپوینت “گروه های خونی” 500 دانلود
پاورپوینت “گرده افشانی و باروری در انجیر” 1,000 دانلود
پاورپوینت “کارمندیابی” 1,000 دانلود
پاورپوینت “کار، گوهر زندگی” 500 دانلود
پاورپوینت “فیزیولوژی مغز و اعصاب” 1,000 دانلود
پاورپوینت “فیزیولوژی قلب” 1,000 دانلود
پاورپوینت “فناوری اطلاعات” 1,000 دانلود
پاورپوینت “طراحی هتل” 500 دانلود
پاورپوینت “شادی” 500 دانلود
پاورپوینت “سیستم ادراری تناسلی” 1,000 دانلود
پاورپوینت “سوء رفتار با زنان” 1,000 دانلود
پاورپوینت “روانشناسی تربیتی” 500 دانلود
پاورپوینت “رشد و تکامل حرکتی” 1,000 دانلود
پاورپوینت “راهنمای اجرا و نگارش پایان نامه و پژوهش های عملی(APA)” 1,000 دانلود
پاورپوینت “دعای عرفه” 1,000 دانلود
پاورپوینت “خواص عسل” 500 دانلود
پاورپوینت خشکی دهان 1,000 دانلود
پاورپوینت “تومور استخوان” 500 دانلود
پاورپوینت “تولید ملکه زنبور عسل” 1,000 دانلود
پاورپوینت “تولید قارچ” 500 دانلود
پاورپوینت “تاسیسات و تجهیزات استخر شنا” 500 دانلود
پاورپوینت “بیماری های کودکان شیرخوار” 500 دانلود
پاورپوینت “بیماری های پا و دهانی در حیوانات” 1,000 دانلود
پاورپوینت “آشنایی با بسکتبال” 1,000 دانلود
دانلود کتاب پزشکی چگونه چاق شویم 1,000 دانلود
خلاصه دروس حسابداری صنعتی ۱ 1,000 دانلود
اصول اموزش هندبال 1,000 دانلود
عنوان بررسی تاثیر ارزش ویژه برند در هنگام ارایه عملکرد ضعیف شرکت ها بر رضایت و قصد خرید مشتریان 20,000 دانلود
مقاله تحقیق کجرویهای اجتماعی 3,400 دانلود
وَ لَا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ اُخْرَی 7,000 دانلود
تحقیق قاعده احسان 6,000 دانلود
بازدید : 99 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)

پایان نامه بررسی اثرات تنش خشکی بر برخی صفات مرفولوژیک و فیزیولوژیک در ژنوتیپ‌های گندم نان

پایان نامه بررسی اثرات تنش خشکی بر برخی صفات مرفولوژیک و  فیزیولوژیک در ژنوتیپ‌های گندم ناندسته: فنی و مهندسی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: zip 
حجم فایل: 868 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 145 

عنوان پایان نامه بررسی اثرات تنش خشکی بر برخی صفات مرفولوژیک و فیزیولوژیک در ژنوتیپ‌های گندم نان

 

قیمت فایل فقط 25,000 تومان

خرید

عنوان پایان نامه :  بررسی اثرات تنش خشکی بر برخی صفات مرفولوژیک و  فیزیولوژیک در ژنوتیپ‌های گندم نان

فهرست مطالب

 

 

 

عنوان                                                                                                                                        صفحه

 

فصل اول

 

مقدمه .............................................................................................................................................................................................1

 

فصل دوم ( بررسی منابع)

 

2- 1- مروری بر تحقیقات انجام شده ....................................................................................................................................6         

 

فصل سوم (مواد و روش­ها)

 

3- 1- مواد و روش­ها ..............................................................................................................................................................27

 

3- 2- زمان و روش کاشت ................................................................................................................................................... 28

 

3- 3- روش و ابزار گردآوری اطلاعات و داده‌ها .............................................................................................................. 29

 

3- 4- نحوی اندازه گیری صفات ........................................................................................................................................ 29

 

3- 4- 1- قدرت رشد گیاهچه ............................................................................................................................................ 29

 

3- 4- 2- تعداد روز تا ظهور سنبله ................................................................................................................................... 29

 

3- 4- 3- تعداد روز تا رسیدن دانه یا رسیدگی فیزیولوزیك ....................................................................................... 30

 

3- 4- 4- نمره زراعی ............................................................................................................................................................ 30

 

3- 4- 5- تعداد سنبله در متر مربع .................................................................................................................................. 30

 

3- 4- 6- طول و عرض برگ ............................................................................................................................................... 30

 

3- 4- 7- طول سنبله ........................................................................................................................................................... 30

 

3- 4- 8- طول پدانکل ......................................................................................................................................................... 30

 

فهرست مطالب

 

 

 

عنوان                                                                                                                                        صفحه

 

 

 



 

  

 

3- 4- 9- ارتفاع بوته ............................................................................................................................................................. 30

 

3- 4- 10- مقدار کلروفیل برگ ......................................................................................................................................... 31

 

3- 4- 11- دمای کانوپی در زمان گلدهی ....................................................................................................................... 31

 

3- 4- 12- وزن کل سنبله ها ............................................................................................................................................ 31

 

3- 4- 13- تعداد سنبلچه در سنبله ................................................................................................................................. 31

 

3- 4- 14- تعداد دانه در سنبله ......................................................................................................................................... 31

 

3- 4- 15- عملکرد دانه ....................................................................................................................................................... 31

 

 3- 4- 16- هکتولیتر ........................................................................................................................................................... 32

 

3- 4- 17- طول دانه ............................................................................................................................................................ 32

 

3- 4- 18- وزن هزار دانه .................................................................................................................................................... 32

 

3- 5- نحوی محاسبه وراثت پذیری عمومی .................................................................................................................... 33

 

3- 6- شاخص های مقاومت به تنش خشکی و نحوی محاسبه آنها ........................................................................... 33

 

3- 7- نرم افزارهای آماری مورد استفاده............................................................................................................................ 35

 

فصل چهارم (نتایج و بحث)

 

4- 1- قدرت رشد گیاهچه ................................................................................................................................................... 36

 

4- 2- تعداد روز تا ظهور سنبله .......................................................................................................................................... 36

 

فهرست مطالب

 

 

 

عنوان                                                                                                                                        صفحه

 

 

 



 

  

 

4- 3- تعداد روز تا رسیدگی فیزیولوژیک ......................................................................................................................... 37

 

4- 4- نمره زراعی .................................................................................................................................................................. 38

 

 4- 5- عملکرد دانه ............................................................................................................................................................... 40

 

4- 6- وزن هزار دانه .............................................................................................................................................................. 41

 

4- 7- هکتولیتر ...................................................................................................................................................................... 42

 

4- 8- طول سنبله ................................................................................................................................................................. 43

 

4- 9- ارتفاع بوته ................................................................................................................................................................ 44

 

4- 10- طول پدانکل ............................................................................................................................................................. 45

 

4- 11- تعداد سنبله در متر مربع ...................................................................................................................................... 47

 

4- 12- وزن سنبله ................................................................................................................................................................ 48

 

4- 13- تعداد سنبلچه در سنبله ........................................................................................................................................ 49

 

4- 14- طول دانه ................................................................................................................................................................... 50

 

4- 15- تعداد دانه در سنبله ................................................................................................................................................ 51

 

4- 16- دمای کانوپی در زمان گل‌دهی ............................................................................................................................ 53

 

4- 17- دمای کانوپی دو هفته بعد از گل‌دهی ................................................................................................................ 54

 

4- 18- مقدار کلروفیل برگ ................................................................................................................................................ 56

 

فهرست مطالب

 

 

عنوان                                                                                                                                        صفحه

 

 

 



 

 

4- 19- طول برگ ................................................................................................................................................................. 56

 

4- 20- عرض برگ ................................................................................................................................................................ 56

 

4- 21- ضرایب همبستگی تحت شرایط تنش متوسط (دیم) ..................................................................................... 58

 

4- 22- ضرایب همبستگی تحت شرایط تنش ملایم ( آبیاری تکمیلی) ................................................................... 60

 

4- 23- تجزیه رگرسیون گام به گام .................................................................................................................................. 61

 

4- 24- تجزیه علیت برای عملکرد دانه ............................................................................................................................ 63

 

4- 25- تجزیه وراثت پذیری عمومی صفات .................................................................................................................... 64

 

4- 26- شاخص های مقاومت به تنش خشکی ............................................................................................................... 67

 

4- 27- نتیجه گیری ............................................................................................................................................................. 68

 

فهرست منابع ........................................................................................................................................................................... 77


 

فصل اول

 

مقدمه

افزایش جمعیت جهان ‌قبل از هر چیز به معنای افزایش تقاضا برای مواد غذایی است. به خصوص که سه چهارم جمعیت جهان در کشورهای در حال توسعه یافته زندگی می‌کنند که تولید مواد غذایی تنها، اندکی با رشد جمعیت همراه و همگام است. قسمت اعظم مواد غذایی که بشر مصرف می کند، از طریق گیاهان(80%) تامین می‌شود و در این میان سهم غلات بسیار چشمگیر است. از طرفی خشکی یکی از مهمترین تهدیدهای جهانی برای تولید مواد غذایی است علاوه بر آن تغییرات آب و هوا و افزایش جمعیت جهانی نیز ابعاد این مشکل را گسترده تر می کنند. یکی از راههای بر طرف کردن این مشکل ایجاد ارقام جدید با تحمل بیشتر نسبت به تنش خشکی است  (تاكی كا و ماتسو كا، 2008). افزایش عملکرد در شرایط تنش خشکی به ژنوتیپ‌های متحمل و مدیریت لازم برای حداکثر کردن آب قابل دسترس نیاز دارد (پاسیورا، 2006). امروزه یک سوم زمین‌های زراعی د نیا با کمبود آب مواجه است و انتظار می‌رود این نسبت تا سال 2025 به حدود دو سوم برسد (آنان، 2001 ). با وجود اینکه آب فراوان‌ترین ماده در سطح زمین است، اما محدودیت در دسترسی به آن موجب کاهش تولید محصولات کشاورزی می‌شود (پاسپی سیلووا و همکاران، 2000 )

 

قیمت فایل فقط 25,000 تومان

خرید

برچسب ها : پایان نامه بررسی اثرات تنش خشکی بر برخی صفات مرفولوژیک و فیزیولوژیک در ژنوتیپ‌های گندم نان , عنوان پایان نامه بررسی اثرات تنش خشکی بر برخی صفات مرفولوژیک و فیزیولوژیک در ژنوتیپ‌های گندم نان , پایان نامه بررسی اثرات تنش خشکی بر برخی صفات مرفولوژیک و فیزیولوژیک در ژنوتیپ‌های گندم نان

بازدید : 53 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)

چکیده ایمنی کاربردی و شاخص های عملکرد در صنعت

چکیده ایمنی کاربردی و شاخص های عملکرد در صنعتدسته: علوم پزشکی و دارویی 
بازدید: 14 بار 
فرمت فایل: pdf 
حجم فایل: 1373 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 104 

چکیده ایمنی کاربردی و شاخص های عملکرد در صنعت پزشکی

 

قیمت فایل فقط 6,300 تومان

خرید

چکیده ایمنی کاربردی و شاخص های عملکرد در صنعت برای ازمون های کاردانی به کارشناسی،کارشناسی ارشد،دکتری

http://jahansalamat.ir/Files/uploadCenter/2016-2-4-17-5-20-169_1.png

 

 

http://jahansalamat.ir/Files/uploadCenter/2016-2-4-17-5-20-201_2.png

قیمت فایل فقط 6,300 تومان

خرید

برچسب ها : چکیده ایمنی کاربردی و شاخص های عملکرد در صنعت , ایمنی در صنعت، شاخص های عملکرد در صنعت پزشکی

بازدید : 154 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)

کل محصولات فروشگاه

 

نام کالاقیمت (تومان)خرید
نقشه کاربری اراضی شهرستان اسلام آباد غرب 3,000 دانلود
آمار معاملات و محاسبه متغیرهای مالی شرکت پارس دارو در سال 87 1,000 دانلود
نقشه کاربری اراضی شهرستان تنکابن 3,000 دانلود
نقشه کاربری اراضی شهرستان سوادکوه 3,000 دانلود
نقشه کاربری اراضی شهرستان ساری 3,000 دانلود
نقشه کاربری اراضی شهرستان رامسر 3,000 دانلود
نقشه کاربری اراضی شهرستان نوشهر 3,000 دانلود
نقشه کاربری اراضی شهرستان نور 3,000 دانلود
نقشه کاربری اراضی شهرستان نکا 3,000 دانلود
نقشه کاربری اراضی شهرستان محمودآباد 3,000 دانلود
نقشه کاربری اراضی شهرستان آمل 3,000 دانلود
نقشه کاربری اراضی شهرستان بابل 3,000 دانلود
نقشه کاربری اراضی شهرستان بابلسر 3,000 دانلود
نقشه کاربری اراضی شهرستان بهشهر 3,000 دانلود
نقشه کاربری اراضی شهرستان چالوس 3,000 دانلود
نقشه کاربری اراضی شهرستان قائم شهر 3,000 دانلود
نقشه کاربری اراضی شهرستان جویبار 3,000 دانلود
آمار معاملات و محاسبه متغیرهای مالی شرکت مهرکام پارس در سال 90 2,000 دانلود
آمار معاملات و محاسبه متغیرهای مالی شرکت مهرکام پارس در سال 89 2,000 دانلود
آمار معاملات و محاسبه متغیرهای مالی شرکت مهرکام پارس در سال 88 2,000 دانلود
آمار معاملات و محاسبه متغیرهای مالی شرکت مهرکام پارس در سال 87 2,000 دانلود
آمار معاملات و محاسبه متغیرهای مالی شرکت مهرکام پارس در سال 86 2,000 دانلود
آمار معاملات و محاسبه متغیرهای مالی شرکت مهرکام پارس در سال 85 2,000 دانلود
آمار معاملات و محاسبه متغیرهای مالی شرکت مهرکام پارس در سال 84 2,000 دانلود
آمار معاملات و محاسبه متغیرهای مالی شرکت مهرکام پارس در سال 83 2,000 دانلود
آمار معاملات و محاسبه متغیرهای حسابداری شرکت اسوه در سال 89 2,000 دانلود
آمار معاملات و محاسبه متغیرهای حسابداری شرکت اسوه در سال 88 2,000 دانلود
آمار معاملات و محاسبه متغیرهای حسابداری شرکت اسوه در سال 87 2,000 دانلود
آمار معاملات و محاسبه متغیرهای حسابداری شرکت اسوه در سال 86 2,000 دانلود
آمار معاملات و محاسبه متغیرهای حسابداری شرکت اسوه در سال 85 2,000 دانلود
بازدید : 124 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)

کل محصولات فروشگاه

 

نام کالاقیمت (تومان)خرید
نقد و بررسی قانون نظارت بر رفتار قضات 1,000 دانلود
بایسته های حرفه وکالت در مبانی نحوه برخورد با موکل،همکار و قوه قضائیه و آسیب شناسی آن 3,000 دانلود
نقشه آبراهه های حوضه آبریز رودخانه های بین هراز و قره سو 3,000 دانلود
نقشه آبراهه های حوضه آبریز رودخانه های بین سفید رود و هراز 3,000 دانلود
ثبت در آیینه قانون مدنی 2,500 دانلود
نقشه آبراهه های حوضه آبریز رودخانه سفیدرود 3,000 دانلود
دانلود نقش و اعتبار سند رسمی در امنیت اقتصادی و قضایی 2,500 دانلود
نقشه آبراهه های حوضه آبریز رودخانه اترک 3,000 دانلود
نقشه آبراهه های حوضه آبریز رودخانه ارس 3,000 دانلود
نقشه آبراهه های حوضه آبریز رودخانه های بلوچستان جنوبی 3,000 دانلود
نقشه آبراهه های حوضه آبریز رودخانه های بین بندر عباس – سدیج 3,000 دانلود
نقشه آبراهه های حوضه آبریز رودخانه های کل – مهران و جزایر خلیج فارس 3,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند خراسان در سال 90 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند خراسان در سال 89 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند خراسان در سال 88 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند خراسان در سال 86 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند خراسان در سال 85 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند خراسان در سال 84 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند خراسان در سال 83 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند خراسان در سال 82 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند خراسان در سال 81 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند خراسان در سال 80 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند پیرانشهر در سال 90 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند پیرانشهر در سال 89 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند پیرانشهر در سال 88 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند پیرانشهر در سال 85 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند پیرانشهر در سال 84 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند پیرانشهر در سال 83 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند پیرانشهر در سال 82 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند پیرانشهر در سال 81 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند پیرانشهر در سال 80 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند اصفهان در سال 90 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند اصفهان در سال 89 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند اصفهان در سال 88 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند اصفهان در سال 87 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند اصفهان در سال 86 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند اصفهان در سال 85 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند اصفهان در سال 84 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند اصفهان در سال 82 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند اصفهان در سال 81 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت قند اصفهان در سال 80 2,000 دانلود
بازدید : 34 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)

کل محصولات فروشگاه

 

نام کالاقیمت (تومان)خرید
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت گروه بهمن در سال 80 2,000 دانلود
نقشه زمین شناسی حوضه آبریز رودخانه های بین بندر عباس – سدیج 4,000 دانلود
نقشه زمین شناسی حوضه آبریز رودخانه های کل – مهران و جزایر خلیج فارس 4,000 دانلود
نقشه زمین شناسی حوضه آبریز رودخانه مند 4,000 دانلود
نقشه زمین شناسی حوضه آبریز رودخانه حله 4,000 دانلود
نقشه زمین شناسی حوضه آبریز رودخانه های مرزی غرب 4,000 دانلود
امنیت در سیستم های اطلاعاتی حسابداری 4,000 دانلود
نقشه زمین شناسی حوضه آبریز رودخانه جراحی – زهره 4,000 دانلود
نقشه زمین شناسی حوضه آبریز رودخانه کارون بزرگ 4,000 دانلود
نقشه زمین شناسی حوضه آبریز رودخانه کرخه 4,000 دانلود
ERP سیستم جامع برنامه ریزی منابع سازمانی 4,500 دانلود
نقشه زمین شناسی حوضه آبریز رودخانه های تالش – مرداب انزلی 4,000 دانلود
نقشه زمین شناسی حوضه آبریز رودخانه های بین قره سو و گرگانرود 4,000 دانلود
نقشه زمین شناسی حوضه آبریز رودخانه های بین هراز و قره سو 4,000 دانلود
نقشه زمین شناسی حوضه آبریز رودخانه های بین سفید رود و هراز 4,000 دانلود
نقشه زمین شناسی حوضه آبریز رودخانه ارس 4,000 دانلود
نقشه زمین شناسی حوضه آبریز رودخانه سفیدرود 4,000 دانلود
اسلاید نظریه داده‌گرا و کاربرد آن در تصحیح خطا 5,000 دانلود
نقشه زمین شناسی حوضه آبریز رودخانه اترک 4,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت نقش جهان در سال 90 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت نقش جهان در سال 89 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت نقش جهان در سال 88 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت نقش جهان در سال 87 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت نقش جهان در سال 86 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت نقش جهان در سال 85 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت نقش جهان در سال 84 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت نقش جهان در سال 83 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت نقش جهان در سال 82 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت نقش جهان در سال 81 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت نقش جهان در سال 80 2,000 دانلود
پاور پوینت نانو لوله های کربنی 50,000 دانلود
بازدید : 128 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)

کل محصولات فروشگاه

 

 

نام کالاقیمت (تومان)خرید
شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان فریمان 1,500 دانلود
شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان سربیشه 1,500 دانلود
شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان قائنات 1,500 دانلود
شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان نهبندان 1,500 دانلود
شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان سرایان 1,500 دانلود
شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان بیرجند 1,500 دانلود
شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان ورامین 1,500 دانلود
شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان تهران 1,500 دانلود
شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان شمیرانات 1,500 دانلود
شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان پاکدشت 1,500 دانلود
شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان ری 1,500 دانلود
شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان رباط کریم 1,500 دانلود
شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان شهریار 1,500 دانلود
بررسی تاثیر حسابداری مدیریت بر کیفیت سود 3,900 دانلود
بررسی هزینه یابی بر مبنای هدف بر شرکت های تولیدی 3,900 دانلود
مفاهیم داده کاوی و انباره داده ای 6,500 دانلود
تحلیل داده ‏ها با بهره‏گیری از خوشه ‏بندی فازی: 3,000 دانلود
نقشه زمین شناسی حوضه آبریز اردستان ، ریگ زرین و سیاه کوه 4,000 دانلود
نقشه زمین شناسی حوضه آبریز دریاچه های طشک- بختگان و مهارلو 4,000 دانلود
درخت تصمیم گیری decision tree 7,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت ایران خودرو دیزل در سال 90 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت ایران خودرو دیزل در سال 89 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت ایران خودرو دیزل در سال 88 2,000 دانلود
نقشه زمین شناسی حوضه آبریز کویر ابرکوه – سیرجان 4,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت ایران خودرو دیزل در سال 87 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت ایران خودرو دیزل در سال 86 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت ایران خودرو دیزل در سال 85 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت ایران خودرو دیزل در سال 84 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت ایران خودرو دیزل در سال 83 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت ایران خودرو دیزل در سال 82 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت ایران خودرو دیزل در سال 81 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت ایران خودرو دیزل در سال 80 2,000 دانلود
داده‌كاوی : محرمانگی و امنیت داده‌ها 6,500 دانلود
داده کاوی توالی های تکرارپذیر 5,500 دانلود
آنالیز خوشه‌ای 8,500 دانلود
نقشه زمین شناسی حوضه آبریز گاوخونی 4,000 دانلود
استخراج قوانین وابستگی از پایگاههای داده 6,900 دانلود
نقشه زمین شناسی حوضه آبریز دریاچه نمک 4,000 دانلود
کاربردهای داده کاوی 6,800 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت گروه بهمن در سال 90 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت گروه بهمن در سال 89 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت گروه بهمن در سال 88 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت گروه بهمن در سال 87 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت گروه بهمن در سال 86 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت گروه بهمن در سال 85 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت گروه بهمن در سال 84 2,000 دانلود
آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت گروه بهمن در سال 83 2,000
بازدید : 35 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)

مطالعه­ ی شبیه­ سازی MOSFET قدرت نیمه-سوپراتصال با ستون SiGe

مطالعه­ ی شبیه­ سازی MOSFET قدرت نیمه-سوپراتصال با ستون SiGeدسته: مقالات ترجمه شده isi 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 1964 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 11 

نیمهسوپراتصال lhstj rnvj

 

قیمت فایل فقط 29,000 تومان

خرید

Simulation study of semi-superjunction power MOSFET with SiGe pillar

 


a b s t r a c t
The feasibility of applying the semi-superjunction (Semi-SJ) with
SiGe-pillar (SGP) concept to Power MOSFET is studied in this
paper. The electrical performances of SGP are compared with the
conventional Power MOSFET through 3D device simulation work in
terms of specific-on resistance .Ron/, breakdown-voltage (BV), the
effect to change the Ge mole fraction in the SGP and the thermal
stabilization. The results show that the Ron is reduced by 44% on
the base of BVs reducing only 4.8%, tradeoff Ron vs. BV and thermal
stabilization of SGP are superior to that of conventional Semi-SJ
since the strain effect inducing into the SGP structure in the low
power device application.a

 

 

 

مطالعه­ ی شبیه­ سازی MOSFET قدرت نیمه-سوپراتصال با ستون SiGe

 

چکیده

امکان بکار بردن نیمه-سوپراتصال (Semi-Sj) با مفهوم ستون-SiGe(SGP) بر رویMOSFET قدرت در این مقاله بررسی می­شود. عملکردهای الکتریکیSGP با MOSFET قدرت با MOSFET قدرت قدیمی از طریق شبیه­سازی دستگاه 3Dبر حسب مقاومت ویژه­ی روشن بودن ، ولتاژ شکست ، تاثیر تغییر کسر مولی Ge در SGP و پایداری حرارتی با مقایسه می­شود. نتایج نشان می­دهند که  به اندازه­ی %44 بر پایه­ی کاهش BVها تنها به اندازه­ی %4.8 کاهش می­یابد، مصالحه­ی در مقابل BV و پایداری حرارتی SGPنسبت به Semi-Sjبهتر است زیرا اثر کششیبر روی ساختار SGP در کاربرد دستگاه کم قدرت القا می­شود.

 

قیمت فایل فقط 29,000 تومان

خرید

برچسب ها : مطالعه­ ی شبیه­ سازی MOSFET قدرت نیمه-سوپراتصال با ستون SiGe , Semisuperjunction (SemiSJ) SixGe1x Power MOSFET Ron BV

بازدید : 73 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)

70 نمونه سوال امتحانی فصل اول هندسه یک + حل تشریحی ( گلچین مدارس کل کشور )

70 نمونه سوال امتحانی فصل اول هندسه یک + حل تشریحی ( گلچین مدارس کل کشور )دسته: نمونه سوالات دبیرستان 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: pdf 
حجم فایل: 5351 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 14 

70 نمونه سوال فصل اول هندسه یک

 

قیمت فایل فقط 3,500 تومان

خرید

 

70 نمونه سوال امتحانی فصل اول هندسه یک

+

حل تشریحی

( گلچین مدارس کل کشور )

 

قیمت فایل فقط 3,500 تومان

خرید

برچسب ها : 70 نمونه سوال امتحانی فصل اول هندسه یک + حل تشریحی ( گلچین مدارس کل کشور ) , دانلود نمونه سوال هندسه یک گروه ریاضی هومت ریاضی روباه باهوش دانلود نمونه سوال ریاضی متوسطه دوم نمونه سوال ریاضی پایه نهم

بازدید : 112 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)

تحلیل و ارزیابی شرایط آسایش انسانی در شهرستان سقز با استفاده از شاخص های زیست اقلیمی

تحلیل و ارزیابی شرایط آسایش انسانی در شهرستان سقز با استفاده از شاخص های زیست اقلیمیدسته: معماری 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: pdf 
حجم فایل: 820 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 13 

ارزیابی شرایط زیست اقلیمی می تواند مسئولان را در برنامه ریزی ها، از جمله در برنامه ریزی برای رونق صنعت توریسم به نحو شایسته ای یاری رساند جهت ارزیابی آسایش اقلیمی در شهرستان سقز از مدل ها و شاخص های زیست اقلیمی فشار عصبی، ترجونگ، بیکر و سرما – باد با استفاده از اطلاعات آماری ایستگاه سینوپتیک در دوره 45 ساله (1961 – 2005)، استفاده گردید

 

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

چکیده:ارزیابی شرایط زیست اقلیمی می تواند مسئولان را در برنامه ریزی ها، از جمله در برنامه ریزی برای رونق صنعت توریسم به نحو شایسته ای یاری رساند. جهت ارزیابی آسایش اقلیمی در شهرستان سقز از مدل ها و شاخص های زیست اقلیمی فشار عصبی، ترجونگ، بیکر و سرما – باد با استفاده از اطلاعات آماری ایستگاه سینوپتیک در دوره 45 ساله (1961 – 2005)، استفاده گردید. پارامترهای اقلیمی شامل دما میانگین، رطوبت نسبی و سرعت باد در این پژوهش مورد استفاده قرار گرفت و داده های مفقود برای هر یک از پارامترها از طریق میانگین گیری بازسازی گردید و با استفاده از فرمول های هر شاخص محاسبات آسایش اقلیمی سقز انجام شد. نتایج نشان داد که شاخص های فشار عصبی، ترجونگ و سرما – باد در تحلیل آسایش اقلیمی این شهر وضعیت تقریبا مشابه را نشان می دهند اما در ماههای سرد سال شاخص بیکر واقعیت های دمایی و اقلیمی سقز را منعکس نمی کند. ارزیابی ها نشان می دهد که ماههای دسامبر، ژانویه، فوریه، مارس، سقز از نظر آسایش اقلیمی وضعیت های سر و بسیار سردی را تجربه می نماید که شرایط عدم آسایش و در نیمه دیگر سال شرایط تقریبا مساعد و مطبوع می باشد.

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : تحلیل و ارزیابی شرایط آسایش انسانی در شهرستان سقز با استفاده از شاخص های زیست اقلیمی , آسایش انسانی ارزیابی زیست اقلیم معماری

بازدید : 35 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)
بازدید : 260 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)

وشته‌های تازه

 

بازدید : 135 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)
بازدید : 125 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)

 

بازدید : 168 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)
بازدید : 36 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)
بازدید : 45 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)
بازدید : 31 تاریخ : زمان : نویسنده : admin نظرات (0)

آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 223
  • بازدید ماه : 546
  • بازدید سال : 4,799
  • بازدید کلی : 16,630
  • مطالب

    كالج ترجمه مجله سه تيا ميهن همكا تك فايل ميهن همكار تيكو شاپ فروشگاه